آرشیو مهر ماه 1399

به مرجع تخصصي تكنولوژي و موبايل ايران خوش آمديد.

بايدها و نبايدهاي سرماخوردگي در بارداري | دكتر رضا غياثوند

۳۹ بازديد

بايدها و نبايدهاي سرماخوردگي در بارداري | دكتر رضا غياثوند

بارداري يك فصل زيبا و حساس در زندگي يك زن است. حساس به اين معنا كه در اين دوره سلامت زنان آسيب پذيرتر است و او بايد بيشتر مراقب باشد. زيرا به دليل افزايش پروژسترون ، سيستم ايمني بدن شما ضعيف مي شود. سرماخوردگي نيز يكي از مواردي است كه زنان باردار بايد مراقب آن …

7 دليل جعلي بودن بهانه هاي شما براي عدم بازاريابي MLM آنلاين

۳۰ بازديد

7 دليل جعلي بودن بهانه هاي شما براي عدم بازاريابي MLM آنلاين

البته غواصي در انتهاي عميق بازاريابي آنلاين MLM مي تواند ترسناك و گيج كننده باشد. آيا بايد تجارت خود را در توييتر و فيس بوك يا از طريق انجمن ها ، وبلاگ ها و وب سايت ها تبليغ كنيد؟ يكي از سيستم هاي آموزش MLM آنلاين شما را به سمت يك رويكرد چند جانبه راهنمايي …

شناسايي ۴ جهش كرونا ويروس خاص ايران/با زدن ماسك از “تجميع جهش‌ها” جلوگيري كنيم | دكتر رضا غياثوند

۳ بازديد

شناسايي ۴ جهش كرونا ويروس خاص ايران/با زدن ماسك از “تجميع جهش‌ها” جلوگيري كنيم | دكتر رضا غياثوند

معاون فناوري در انستيتوي ملي مهندسي ژنتيك و بيوتكنولوژي گفت: براساس مطالعات انجام شده در ايران ، حدود 23 جهش در ژنوم ويروس مشاهده و گزارش كرديم ، در حالي كه 4 نوع جهش مشاهده شد. مشخص است كه جهش اين ويروس در اروپا نيز مشاهده شده است كه مخصوص آن منطقه است و شيوع …

اينترنت اختصاصي رسپينا ويژه بيمارستان‌ها و مراكز درماني

۴۳ بازديد

شركت رسپينا از آغاز ارائه اينترنت اختصاصي پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرايط ويژه به بيمارستان‌ها، مراكز درماني و صنعت دارويي كشور خبر داد.

فيس بوك و توئيتر مطالب مشكوك درباره پسر جو بايدن را محدود كردند

۲۹ بازديد

همزمان با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا، توئيتر و فيس بوك مي‌گويند باز توزيع مطالبي مشكوك در مورد تخلف ادعايي پسر جو بايدن را محدود مي‌كنند.

توليد كروم بوك جديد شركت لنوو براي امور اداري

۳۰ بازديد

شركت لنوو از توليد كروم بوك جديد تينك پد سي ۱۳ يوگا براي انجام امور اداري خبر داده است. اين كروم بوك داراي نمايشگر ۱۳.۳ اينچي است.

مدارس با مفاهيم اقتصاد ديجيتال عجين مي‌شود

۳۳ بازديد

ستاد توسعه فناوري‌هاي اقتصاد ديجيتال و هوشمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، ترويج مفاهيم اقتصاد ديجيتال را در ميان دانش آموزان و مدارس آغاز كرد.

هشدار مركز ماهر درباره نقص‌هاي امنيتي آنتي‌ويروس‌هاي مشهور

۳۹ بازديد

مركز مديريت و امداد هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه اي نسبت به شناسايي نقص‌هاي امنيتي آنتي‌ويروس‌هاي مشهور هشدار داد.

رد هيدروژن وان، ماژولار و هولوگرافيك

۳۰ بازديد

شركت رد كه سازنده دوربين‌هاي سري ويپن است اخيرا اعلام كرده كه در حال ساخت و توسعه يك گوشي هوشمند است. به ادعاي شركت رد اين گوشي هوشمند كه در دو نسخه آلمينيومي و تيتانيومي عرضه مي‌شود با قيمت قابل توجه 1200 دلار براي نسخه آلمينيومي و 1600 دلار براي نسخه تيتانيومي پيش فروش مي‌شود. آنچه قيمت اين گوشي هوشمند را در اين اندازه بالا برده است قابليت اتصال ماژول هاي مختلف و همچنين صفحه نمايش هولوگرافيك آن است كه به ادعاي رد مي‌تواند تصاوير سه بعدي را بدون نياز به عينك نمايش دهد و همينطور تجربه متفاوتي از واقعيت مجازي و واقعيت افزوده عرضه كند. در اين ويديو فايل پي‌دي‌اف عرضه شده توسط رد بررسي شده و از اصطلاحات تخصصي به كار رفته در آن رمزگشايي شده تا بيشترين اطلاعات ممكن در مورد اين گوشي از آن اسختراج شده است.

اپليكيشني كه عيب موتور خودرو را كشف مي كند

۲۵ بازديد

يك شركت خودروسازي اپليكيشني ابداع كرده كه با كمك هوش مصنوعي و ثبت كليپ صوتي از صداي موتور خودرو مي تواند اختلالات و دليل آنها را شناسايي كند.