مشخصات، قيمت تلويزيون 2021 ال جي مدل 86nano86 نانو سايز 86 اينچ

به مرجع تخصصي تكنولوژي و موبايل ايران خوش آمديد.

مشخصات، قيمت تلويزيون 2021 ال جي مدل 86nano86 نانو سايز 86 اينچ

۱۴ بازديد

فناوري هاي مختلف در تلويزيون ال جي 86NANO86 به شما اجازه خواهد داد تا راحتي و كنترل و تسلط بيشتري را بر روي تلويزيون داشته باشيد. شنيدن دستورات صوتي و اجرا شدن آن‌ها اتفاقي است كه در پي حضور اين تكنولوژي برتر مي‌افتد به علاوه مي‌توانيد وسايل هوشمند منزل را نيز كنترل و مديريت نماييد.

تلويزيون اسمارت ال جي 86NANO86 داراي حداقل قاب حاشيه است به معناي واقعي مي‌توان گفت كه تلويزيون بدون فريم مي‌باشد كه با از بين بردن عوامل حواس پرتي موجب غوطه‌وري كامل شما در محتواهاي مورد علاقه‌تان خواهد شد. همچنين سبك طراحي اين تلويزيون نانوسل 2021 ال جي به گونه‌اي است كه براحتي با فضاي خانه شما تركيب مي‌شود و زيبايي آن را ارتقا خواهد داد.

تلويزيون 50 اينچ سامسونگ Au8100

از طريق Web Browser مي‌توانيد درست مانند آنچه در كامپيوتر يا گوشي خود انجام مي‌دهيد عمل كنيد بدين معني كه به صفحات متنوع و گسترده وب دسترسي خواهيد داشت و مي‌توانيد جستجوهاي مورد نظر را انجام دهيد. همين پردازنده با كمك فناوري AI Picture محتواي تصاوير در حال پخش را به صورت حيرت انگيزي بهبود مي بخشد .

تلويزيون ال جي 86NANO86 داراي تكنولوژي AI Brightness Control بوده و با توجه به شرايط نوري محيط ، ميزان روشنايي صفحه نمايش را تنظيم مي كنند تا شما از بهترين كيفيت تصاوير بهره ببريد . تلويزيون NANO86 با استفاده از تكنولوژي Image Enhancing كيفيت تصاوير را بهبود و با بهره گيري از فناوري LG Local Contrast كنتراست تصاوير را افزايش و باعث واقعي تر شدن آنها مي شوند .

اگر كه به فيلم و سريال علاقه داريد مي توانيد با استفاده از فرمت هاي ويديويي HEVC، VP9 و AV1 جديد ترين فيلم و سريال ها با كيفيت عالي در تلويزيون ال جي NANO86 را مشاهده نماييد . سرعت رفرش تصوير در تلويزيون 86 اينچ ال جي NANO86 برابر100 هرتز مي باشد كه با كمك تكنولوژي True 200 تا Motion 200 ، صحنه هاي سريع را واضح و صاف نمايش مي دهد تا نويز هاي تصوير را به حداقل برساند .

مشخصات كامل تلويزيون ال جي مدل 86nano866pa

امكاناتي كه Game Optimizer مهيا مي كند منجر به ارتقاي كيفيت بازي مي شود و AMD FreeSync™ Premium از طريق افزايش نرخ تازه سازي، بازي با كيفيت بالايي را ارائه مي دهد و باعث مي شود ديلي و توقف در تصاوير سريع، از بين برود. در قدم اول جهت معرفي امكانات صوتي ‌تلويزيون نانوسل 86 اينچ ال جي مدل NANO86 مي توان به اسپيكر داخلي آن اشاره كرد. تلويزيون 86NANO86 داراي اسپيكر داخلي 2.2 كاناله هستند و داراي توان 40 وات هستند.

وزن قابل تحمل 35 كيلو گرم حداكثر سايز قابل استفاده 50 اينچ فاصله از محل نصب 40 ~ 625 ميلي متر حركت حول محور افقي -5 ~ +15 درجه حركت حول محور عمودي -90 ~ +90 درجه حركت دوراني -15 ~ +15 درجه حداكثر فاصله... عصر امروز (يكشنبه) تيم ملي ايران زير نظر مربي تمرين مي كند تا با تمام وجود آماده جنگ با حريفان شود. در آخرين تمرين خود قبل از مسابقات فردا ، وليپور حركت خود را روي يك سكو 10 متري با روحيه بالا انجام خواهد داد.

تصور كنيد كه يك صفحه نمايش بزرگ با اين درجه از كيفيت در منزل شما كار گذاشته شود؛ بي گمان همانند استفاده از يك سينماي به تمام معنا در حضور شما خواهد درخشيد. سرگرمي خود را بيش از حد شارژ كنيد كيفيت تصوير باورنكردني ، رنگ فريبنده و جزئيات شگفت انگيز ، كه توسط صفحه نمايش زيبا 4K و دقت رنگ واقعي امكان پذير شده است.

به دليل اندازه بزرگ ، براي محيط هاي بزرگ مناسب است ، يا به عبارت ديگر مي توان گفت كه مردم اغلب از تلويزيون هاي 86 اينچي براي زندگي در محيط هاي بزرگ استفاده مي كنند ، بنابراين كيفيت تصوير خوبي دارد و بسيار واقع گرايانه است. خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد. تلويزيون 55B1 جزو توليدات OLED 2021 ال جي مي‌باشد و توانايي اين را دارد تا عملكرد عالي را در تمام موارد از خود به نمايش بگذارد.

مي‌باشند را بر روي نمايشگر تلويزيون انتقال دهيد و آن‌‌ها را براي افراد خانواده به اشتراك بگذاريد. خبر خوش اين است كه ديگر با فناوري Voice Search مي‌توانيد از طريق صداي خود تمام مطالب مورد نظر خود را جستجو نماييد و نتايج دقيق‌تري را دريافت كنيد.

قابليت Bluetooth Surround Ready جهت اتصال و پخش صدا از طريق بلوتوث براي دستگاه هاي هوشمند خانه تان. تا الان ويژگي هاي كيفي تلويزيون 86NANO86 ال جي به صورت مختصر بحث شد . حال مي خواهيم در مورد ساير ويژگي ها و قابليت هاي NANO86 هوشمند ، به گفتگو بپردازيم .

نام ، ايميل و webدفعه بعد كه نظر مي دهم در اين مرورگر قرار مي گيرم. 18 دستگاه Android سازگار با Miracast براي اين ويژگي مورد نياز است. براي خريد آسانتر و راحت راهنماي خريد را مطالعه كنيدبراي مشاهده راهنماي خريد اينجا كليك كنيد .

از طريق پورت LAN و واي-فاي نيز به خدمات اينترنت دسترسي خواهيد داشت و مي‌توانيد به مرور و بازبيني فيلم‌ها، عكس‌ها و ... دسترسي هرچه سريع‌تر به محتواهاي داخل تلويزيون با استفاده از حضور فناوري Quick Access فراهم مي‌شود. خطوط ثابت به دليل مشكلات برق در ساعات نامشخص احتمالا عمل نكنند لطفا براي تماس از طريق شماره هاي همراه در ارتباط باشيد.

بررسي تخصصي تلويزيون 86 اينچ الجي NANO86 و تلويزيون 43 اينچ اسمارت ال جي 43un7370 در دوزين كالا

تلويزيون 86 اينچ NANO86 از كيفيت تصوير 4K برخوردار است و به اين معناست كه اين كيفيت تصوير ، رزولوشن تصوير 3840x2160 را در اختيارتان قرار مي دهد . مي دانيم كه هر چقدر يك عكس يا ويديو با رزولوشن بالاتري نمايش داده شود ، سطح جزئيات آن به مراتب بيشتر خواهد بود .

هر تلويزيوني كه امروزه وارد بازار مي شود كيفيت تصوير 4k را دارد اما خب هر تلويزيون ، رزولوشن و يا نمايش جزئيات تصوير 4k ، را متفاوت ارائه مي دهد . سطح كيفيت 4k مي تواند تصاوير را چهار برابر با كيفيت تر از سطح FHD به نمايش بگذارد و شما مي توانيد جزئيات دقيق تري از تصوير را در آن ببينيد .

دريافت سيل انبوهي از خدمات و قابليت‌ها و در اختيار داشتن اكوسيستم كاملا هوشمند به واسطه حضور دستياران صوتي نظير Google Assistan و Alexa . اين فناوري‌ها قادر خواهند بود دستورات صوتي شما كه شامل خريد آنلاين، رزرو رستوران، كنترل تلويزيون از راه دور و ... مي‌باشند را اجرا نمايند و لذت استفاده از تلويزيون را دو چندان مي‌كنند به علاوه مي‌توانيد وسايل هوشمند منزل را نيز از راه دور كنترل كنيد. Dolby Atmos فناوري قدرتمند كه صدايي فراگير و چند بعدي را از كانال‌هاي تلويزيون پخش مي‌كند و باعث مي‌شود تا لحظات شنيداري نفسگير و همه جانبه‌اي را تجربه نماييد.

خريد تلويزيون ال جي 50un7240

طراحي تلويزيون ال جي 86NANO86 از ظرافت و زيبايي بسيار منحصر به فردي برخوردار است و براي طراحي هاي مختلف خانه مناسب است و علاوه بر اين ، مي توان آن را روي ديوار نصب كرد. سيستم عامل WebOs از جمله سيستم عامل هاي بسيار محبوب در ميان تلويزيون هاي مختلف مي باشد كه در اين تلويزيون نيز از اين سيستم عامل براي رابط كاربري استفاده شده است كه مي تواند مجموعه امكانات بيشماري را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

طراحي تلويزيون ال جي 86NANO86 از ظرافت و زيبايي بسيار خاصي برخوردار مي باشد و با چيدمان هاي مختلف منزل قابليت سازگاري دارد و به علاوه مي‌توان آن را بر روي ديوار نصب نمود. در اين بخش قصد داريم اندازه 86 اينچ اين تلويزيون را مورد بررسي قرار دهيم و ويژگيهاي آن را براي شما عزيزان تشريح كنيم.

طراحي تلويزيون ال جي 86NANO86

نانو86 با داشتن ريموت كنترل جادويي و هوشمند جديد ال جي ، علاوه بر ظاهري متفاوت ، از امكانات بيشتري نيز برخوردار است . NANO86 با استفاده از اين ريموت و فناوري AI Acoustic Tuning ، فاصله بيننده تا تلويزيون را تشخيص داده و صداي تلويزيون را با توجه به اطلاعات به دست آمده تنظيم و تقويت مي كند . از توانايي هاي چشمگير تلويزيون 86 اينچ ال جي 86NANO86 ، قابليت اتصال به تلفن همراه است و شما مي توانيد علاوه بر به اشتراك گذاشتن محتوا از موبايل به تلويزيون ، صفحه نمايش موبايل خود را نيز روي نمايشگر بزرگ تلويزيون منتقل و مشاهده كنيد .

شما مي توانيد از قابليت Art Gallery به عنوان يك قاب عكس يا آلبوم هنري استفاده نماييد . همچنين اگر شما كاربر عزيز ، جزء طرفداران و علاقه مندان مسابقات ورزشي هستيد ، تلويزيون NANO86 با دارا بودن ويژگي Sports Alert مي تواند شما را از هر گونه اخبار و اطلاعات ورزشي مطلع سازد . تلويزيون 86NANO86 داراي فناوري LG Sound Sync است و شما مي توانيد دستگاه خود را از طريق بلوتوث و به صورت بي سيم به ساندبار يا سيستم صوتي مورد نظر وصل نماييد .

خريد تلويزيون 2021 هستيد و ميخواهيد جديد ترين مدل هاي تمامي شركت هاي مطرح از قبيل سامسونگ، ال جي، هايسنس، شيائومي و سوني را بصورت يكجا مشاهده كنيد از طريق منو سايت به قسمت تلويزيون و دسته تلويزيون هاي 2021 مراجعه نماييد. تلويزيون هوشمند 86nano86 از طراحي بسيار جذاب و ديدني اي برخوردار است. شركت الجي با رو نمايي كردن از اين تلويزيون قدمي جلوتر رفته و توانسته اعتماد مردم را جلب كند. بدنه اي ان بسيار باريك بوده و در عين حال هم بسيار محكم و مقاوم مي باشد. يكي از فناوري هاي كاربردي ، كه امروزه اكثرا در تلويزيون ها به كار گرفته مي شود Bluetooth است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.